my space for you

All tHE LETTERS arE jUST fOR YoU

Wednesday, November 11, 2009

DaiLY dIAry

what a surprising day...!ari ni famili members aku bertambah la..kucing aku yang Fatso tu dh slim..rupe2 nye dia dah branak..dapat 2 ekor bibi baru...Bila ak balik dari skull,rasa pelik betul bila tengok ebo' tengah baring dalam satu box tepi pintu..Apasal lah ari nie kucing ni nampak baik semacam.la..rupe2nyer tengah kasi bibi dia tu susu...nyam.nyam.nyam..tapi bibi dia tu x macam yang aku imegine lah..Mak die tu comel......sangat.Tapi tup tup keluar anak dia dah macam anak ku bukan anak ku plak.Langsung tak sama dengan ebo'..completely different!! dh la kaler itam.macam mane..bleh itam ni..mak die kan kaler coklat...nie mesti babak die yang itam..apasal la babak die tu tak pakai bedak banyak2 masa nk ngorat kucing aku..kan bibi die dh itam..nasib baik aku nie baik ati..itam ke..merun ke..indigo ke..aku tak kesah..Ooo..hampir lupe plak...kitaorang dh jumpe dh nama yang bes untuk bibi2 baru tu.sekor nama Joen.yang sekor lagi 2 plak nama die Joenna...wah..nie bibi celup ni...Afrika timur dengan Malaysia kut.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home